6/12/2014

TYPY DZIEWCZYN KTÓRYCH NIENAWIDZĘ!!

Dziś piszę o typach dziewczyn których nienawidzę.
Z takimi typami dziewczyn spotykam się na co dzień.
Co nie znaczy że czasami sama taka nie jestem :)
to zaczynamy,a i będę pokazywać przykłady

Komentatorki
Przy. -Boże co za butyyy.....
-Matkooo.. ty to lubisz??
-Aha....(coś ma nie tak z głową-myśli)
-Jak ty grasz...
-To przez ciebie przegraliśmy

Tapeciary
Przy.Tona makijażu na twarzy.
Ja się maluje,a nawet całkiem często z przerwami ale nie tak by cały prawie puder,krem,szminkę i nie wiadomo co jeszcze

Fejsbukowiczki-i nie tylko
Przy.Ciągłe dodawanie zdjęć,spamowanie na wspólnych czatach,sub za sub,lajk za lajk, obserwacia za obserwacie," nie klikaj łapki w dół"-ciągłe czyjeś prośby na yt
Albo ciągły slam fejsbukowy :
"yolo,żal,rzal przez rz, .com, .pl, swag,lol,XD"

Puste/Głupie
Przy.Słuchaj a dzisiaj to kupiłam tak super kremik chyb za 2zł rozumiesz a kobieta mówi mi że nie dla mnie bo za młoda czy coś takiego no ale jak był na przecenie,no chybabyś   kupiła no mega!!!Zaoszczędziłam aż 27gr!!!

Sezonowe
Przy.Kochanieńka ten szal to już od wczoraj nie jest modnyy.Teraz to tylko takie coś wywalić do kosza

Zakompleksione
Przy.Jestem taka brzydka,gruba i nie mam przyjaciół najlepiej jak nieujrze światła dziennego

Wymuszanie~pochwał
Przy.(wstawianie fotki na insta/fb/itp.) tytuł:jestem taka brzydka ;(
komentarze:
-nie cudna
-ślicznotka
-ale czika
-oddaj urodę
(twarz wtedy tej dziewczyny): :D

Przypodobania chłopakom
Przy.-Ale jesteś fajny
-weź przestań :D
-ale auto. Chyba takie lubisz

Dwulicowe
Przy.-Tak,tak jestem twoją przyjaciółkom 
(po rozmowie)
Ale z niej ########## nienawidzę jej!!!!!!!

Hejterki
Przy.Siedzi sobie taka puszysta dziewczyna zajada czipsami i 'niszczy' kogoś przez internet

Zazdrośnice
Przy.-Ale ona chuda
Myśli(już nie będę jadła czipsów)

Narzekanie
Przy.-Wiesz nie miałam co dziś założyć
(    -;-   )

Stawianie na swoim
Przy.Nawet jak dziewczyna wie że nie ma racji to i tak się przy tym upiera

Nieuki
przy.-Nauczyłaś się na sprawdzian
-Jaki sprawdzian??
-No ten z polaka
-O boże niee!!
Po tygodniu
-Agata 5

-I co nie nauczyłaś się
-To niemożliwe to przypadek
 -;-

Robienie nie potrzebnych zdjęć
Przy.Robienie zdjęć jedzenia
Po co to komu potrzebne..

Blogerki
Przy.-O niee...zaraz rozładuje mi się komórka
-To robimy selfie
-Oj muszę częściej robić te loki

Miłość do gwiazd
Przy.Kocham go kocham go!!!!
Bronienie go tak że mało kto nie wyskoczy ze swojej skóry
(Rzucanie się na kogoś,bicie,krzyczenie)
A po tygodniu
Nienawidzę go nienawidzę go!!!!

Przesadzone fanki
Przy.(Nie można z nimi porozmawiać)
Takie fanki jak przedstawiłam powyżej

Plotkary
Taka dziecinada
Przy.-A one się nie lubiły a nagle takie psiapsi
(To ich sprawa!!!)

Kłamstwa
Przy.kłamanie by być fajnym albo by inponować

Dawanie tylko łapki w góre
Przy.Mówiłam to już ale tu ściślej
I tak znajdą się hejterzy i nawet jeśli mówisz daj łapkę w górę nie dawaj w dół to i tak będzie minimum jedna osoba która da ci łapkę w dół
A poza tym po co to mówić ci co będą chcieli to dadzą



To tyle;
Oczywiście nie chciałam nikogo obrazić i pisząc to nie miałam nikogo namyśli podzieliłam się tylko z wami prawdą. Spójrzmy prawdzie w oczy.

Vanii czyli V@N!! 







        


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz