6/23/2014

Co tu dodać?

    Wyrwana kartka z serca....
Witam wszystkich zemną o niebo lepiej ale na pewno nie aż tak dobrze jak kiedyś.
Głównie mam lepsze samopoczucie przez to że było wolne.
Nie wiem jak wy ale byłam nad morzem w Sopocie wraz z moimi przyjaciółmi u mojej bliskiej przyjaciółki.
Spędziliśmy w naszym 5-osobowym gronie cudne chwile przez to mogłam się oderwać od ludzkich problemów :)
Kibicujcie mi ;;)
Jeśli wyjazd nasz z powodu pracy rodziców się na 100% się potwierdzi trudno...
Nadal będę miała kontakt ze starymi znajomymi,będę ich odwiedzać w wakacje..,ale nic jeszcze nie jest przesądzone staram się o tym nie myśleć tylko o wakacjach które czuć już i widać za oknem :D
No a niedługo opowiem wam co robiłam na wyjeździe,moje plany na wakacje,inspiracje wakacyjne i tam gdzie byłam za granicą 
Do zobaczenia kochani 
Całusy

VANII
czyli
V@N!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz