5/05/2014

TRUDNE POCZĄTKI !!

Cześć!!

Może mnie znasz?? Albo i nie. Na pewno nie za wiele o mnie wiesz. Ale trochę Ci mogę powiedzieć o  sobie. Jestem normalną,przeciętną dziewczyną , która chce się podzielić swoją pasją po przez bloga!!!
Tutaj znajdziesz dużo zdjęć . Bo to motyw  przewodni. Jeśli chcesz to wejdź na mojego pierwszego modowego bloga, w którym dowiesz się co jest modne w danym czasie (na topie),ikony stylu,stroje na wyjątkowe okazje,rożne ciekawe produkty,co ja stosuję,dni mody,DIY i wiele innych

Tu znajdziesz wiele różnych zdjęć,lookbook-ów i mody!!

Tak więc zapraszam cię do czytania dalszych postów.


                                                                                                       ~Blanka Vans


                                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz