5/15/2014

COMMON WHITE GIRL-TAG!

Nic tu dodać nic tu ująć po prostu zacznę pisać....

1.Twoje ulubione picie ze Starbucks'a:

~malinowy juice

2.Ile czasu zajmuję ci się przygotowanie rano:

~ok.40 min.

3.Ile selfie robisz dziennie:

~ok.20-30 nie jestem jakąś królową fotek

4.Ile masz follewersów i zdjęć na instagramie:

~nie mam instagrama (na razie)

5.Używasz słów LOL i OMG na co dzień:

~nie

6.Czy ubierasz ubranie więcej niż jeden raz w tygodniu:

~raczej nie

7.Jesteś rasistką:

~nie

8.Ile masz twitów:

~nie mam twittera (na razie)

9.Instagram,twitter czy tumbrl:

·jakbym coś miala to bym odpowiedziala 

10.Jak spedzasz wiekszośc czasu

·odpoczywając

11.Jak czesto malujesz paznokcie

·codziennie

12.Jesteś zakupocholiczką

·tak

13.Czy masz dużo ubran

·tak

14.Czy robisz zdjecia jedzeniu

·czasami mi sie zdarza

15.Czy robisz makijaż codziennie

·nie ale czesto

16.Jakie są twoje oceny w szkole

·bardzo dobre

17.Jak czesto stylizujesz swoje włosy

·nie mam określonej fryzury bedzie taka jaka mi sie zamarzy

18.Czy zawsze wyglądasz wyjściowo

·nie zawsze zależy od dnia


To są moje odp. nie dałam wszystkich pytan ale co tam :)

                                                                                                            ·B.V




















                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz