5/15/2014

MIEJSCA,KTÓRE CHCĘ ODWIEDZIĆ

Hej!
Dawno tu nie zaglądałam ale dziś przychodzę do was z postem miejsca króre chcę odwiedzić to zaczynamy..

1.Los Angeles


2.Buenos Aires


3.Miami


4.Japonia

Możecie sobie teraz pomyśleć:'co  japonia co znią jest??'
Ale ja naserio chciałabym tam pojechać mimo że to może wydawać się dziwne lubię egzotyczne kraje i egzotyczny styl więc po tym co teraz napisałam nie zdziwicie się gdzie chcę jeszcze pojechać

5.Indie


6.Portugalia


to chyba tyle rzeczy (na razie) chcę zwiedzić ale oczywiście nie wymienałam tych panśtw które  już zwiedzałam :)

                                                                                                         ~B.V




                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz