12/25/2014

TIAAA....

TAK,WITAM WESOŁYCH ŚWIAT .
Mój pesymistyczny nastrój udziela się wszystkim wkoło.
Jakoś nie mam dzisiaj nastroju.
Ostatnio bardzo dużo myśle.
Zauważam dużo złych aspektów w moim życiu.
Porównanie,nienawiść,sens.
Miłość,śmierć i śmierć?
SENS życia......
PORÓWnanie
ŚMIErć....
to wszystko jest takie do d**y.
Chciałam napisać pozytywnego posta,motywującego na nowy rok,nowe rozpoczęcie,nową drogę,nowy rozdział.
Może w tym coś jest pozytywnego.?
Nie wiem
Wiem tyle że teraz klikam bez żadnego sensu w klawiature i nic poza tym.
Też macie ochotę robić wszystko i nic.
Ja tak mam teraz i ten wyjazd rodziców.
A tak w ogóle mówiłam wam gdzie spędziłam Wigilię i gdzie teraz jestem?
Italia kłania się.
Moja ciocia tutaj mieszka i nas zaprosiła na święta.
Szerze mówiąc myślałam że będzie cieplej.
Myślałam że bedzie ciepło.
Następnym razem wam opowiem co się u mnie działo bo jak wspominałam nie mam nastroju.
B.V.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz