12/02/2014

1 GRUDNIOWY POST!-WAŻNE

Tak wiem miało być o programie itd.
no ale stwiedziłam że zacznę w przyszłym tygodniu.
Poza tym wczoraj wróciłam o 1:03 bo byłam na turnieju i tak się własnie zeszło.
Mogę wam trochę kiedyś opowiedzieć.
No wiecie dużo o mnie nie wiecie.
:)

Dobra przejde do sedna dzisiejszej sprawy to będzie 1 konkurs na tym blogu
Otóż to będzie konkurs fotograficzny,będzie o 
fotografiach zimowych.Wiem wprawdzie mało jest śniegu i się zbytnio nie zapowiada,ale co tam.
Może to być krajobraz,albo zimowy manicure,outfit.
Jeśli nie macie pomysłu może być też świąteczny a wręcz wymagany (aż tak nie:)
konkurs trwa do 21.12 do tego dnia przesyłajcie mi prace 
Wymagane
podaj imię lub swój nick 
+zdjęcie
+tytuł
prześli to na mojego maila
blanka.v.70.07@gmail.com
czekam
Nagroda jest to coś ala' niespodzianka wystarczy że napiszesz mi rzecz którą chcesz dostać o wartości dokładnie max.100zł

No chyba wszystko powiedziałam jakby coś zapraszam też na mojego aska
vanii_345
Pozdrawiam 
B.V

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz